Samsung изпреварва Apple по надеждност при компютрите

Компютрите на Samsung са най-надеждни, според сервизната компания Rescuecom

Компютрите на Samsung са най-надеждни, според сервизната компания Rescuecom

Samsung изпреварва с Apple в рейтинга за надеждност на компютри и таблети, изготвен от американската сервизна компания Rescuecom. Корейският производител е класиран на първо място, следван на голяма дистанция от Apple.

Рейтингът класира осем компании, като след двете водещи по надеждност се нареждат Lenovo, Asus, Toshiba, HP, Dell и Acer. От класацията за първото тримесечие на 2013 година отпадат японските производители Sony и Panasonic.

Данните на Rescuecom отреждат на Apple 26,2% от пазара на компютри и таблети в САЩ. Компанията изпреварва по този показател с близо 12% най-близкия си конкурент HP. Заявките на потребители на Apple техника към сервиза възлизат на 11% от всички (пети резултат в рейтинга).

В същото време Samsung държи 9,4% от пазара на компютри и таблети, а заявките към сервиза за проблеми с корейската техника са само 0,8% (първо място). Това осигурява на компанията 1170 точки в рейтинга, спрямо 237 за Apple, по системата за оценяване на Rescuecom.

Rescuecom определя рейтинг за надеждност на компютърните производители според техния пазарен дял и заявки към сервиза

Rescuecom определя рейтинг за надеждност на компютърните производители според техния пазарен дял и заявките към сервиза

Цифрите в новия рейтинг се различават съществено от тези в предишния, тъй като за първи път Rescuecom отчита и таблетите. Сега се извършва преход от персонални компютри към таблети, както преди се наблюдаваше преход от настолни РС към ноутбуци, коментират от сервизната компания.

В класациите на Rescuecom от миналата година участваха само настолни компютри и ноутбуци. Тогава Apple заемаше 6-то място с дял 9,7% от продажбите и 12,7% от заявките към сервиза. Samsung пак беше първа с показатели съответно 4,3% и 0,7%.

Коментари по темата: „Samsung изпреварва Apple по надеждност при компютрите”

добавете коментар...

  1. Драгомир

    Това че Apple имат доста по-големи заявки към сервиза в сравнение със Samsung си е напълно нормално. Apple продават по-скъпо устройство с по-малка функционалност и кой им е клиент – тези които лесно се поддават на манипулация. Те от своя страна са по-ниско интелигентната част от населението и следователно голяма част от оплакванията в сервиза може би са честно казано – нелепи (т. е. устройството едва ли е повредено, а собственика му не “загрява” как да го ползва).

    То доскоро една голяма част от компонентите на Apple се произвеждаха от Samsung. И така най-вероятно устройствата и на двете фирми са приблизително еднакво надеждни. Така, че оплакванията в сервизите по-скоро са в следствие на умствения багаж на потребителите, а не на реалното ниво на качество на продукта.

  2. иво

    Е то бива фенщина ,ама….

  3. dada

    Хаха – “изказването” на меродавния капацитет…

  4. Ванко

    Това е разбираемо. Хората когато си купуват Самсунг си знаят коя е следващата възможна стъпка: кофата за отпадъци. И поради това те не са толкова придирчиви както са тези на Епъл. Започнат ли да се занимават със сервизи разходите ще рефлектират в такова повишаване което може да задмине цената на аналогично Епъл устройство. Но дори след решението на конкретния проблем те отново ще имат Самсунг устройство със същите възможности за повреждане.
    Докато при Епъл потребителите ситуацията е обратна: ха нещо се е повредило, веднага се тича до сервиза – все пак доста пари са се дали за това устройство. А и сервизите на Епъл са по-добри.
    С други думи, при Епъл имаме показани данни за обръщане към сервиз като те са максимални. При Самсунг – обратното, там се човек се обръща само ако е решил да се бори до край, т.е. това са минимални като количество обръщения към сервизите.

Коментар