IBM: Услугите ще се превърнат в стока

IBM: Услугите ще се превърнат в стока

Бизнесът има нужда от нов начин на поднасяне на информацията

15-06-2006
Досегашните граници в предоставянето на информационни услуги са прескочени, стана ясно  на форум, организиран в четвъртък от IBM България и дистрибуторът на нейния софтуер у нас – фирма NDB.

Идеите не се изчерпват с това един корпоративен служител да има достъп до информация, която да е добре систематизирана. Външна фирма, която предоставя в подходящ вид информацията на въпросния служител, е атрактивно решение, но и то не изчерпва бизнес стратегията на IBM.

Вече става дума за предоставяне на данни по начин, който отговаря на конкретните нужди и интереси, както и на поста, който заема служителят в съответната организация. Целта е тези услуги да се превърнат в стока, обобщи Мишел Унгер, вицепрезидент продажби на IBM за Североизточна Европа.

IBM е единствената компания с решения във всички области на информационния мениджмънт, заявиха лектори по време на форума. Стремежът на IBM е да предлага пълен пакет от услуги, касаещи съхранението, достъпа и работата с корпоративните бази данни, подчертаха специалистите.

В областта на софтуера и услугите щатската компания разчита на партньори в България, и особено на NDB, с чиито ресурс са осъществени сериозни проекти на базата на фирмените решения. Такива са интегрираната информационна система на МВР и проектът “Демографска статистика” на НСИ, в който са заложени актуалните напоследък технологии за бизнес интелект. В момента протичат търгове за нови интересни ИТ проекти в България, съобщи Нина Благоева, управител на NDB.

Голяма част от продуктите и решенията, които IBM предлага, се насочени към малки и средни компании. Предвид разликата в мащабите на бизнеса у нас и в развитите икономики, това означава, че близо 90% от българските фирми са потенциални клиенти на IBM решения, каза Мишел Унгер.

 

 

Коментар