Yahoo погълна компания за целенасочена реклама

Yahoo сключи решителна сделка по закупуване на BlueLithium, петата по големина рекламна мрежа в САЩ, за $300 милиона. Това е поредният ход на интернет компанията да консолидира пазара за целенасочена реклама, свързана с проследяване на поведението на потребителите.
BlueLithium е 3-годишна компания от Калифорния, специализирана в бързо растящия пазар за технологии, които проследяват поведението на потребителите при придвижване от сайт на сайт. Целта е да им се показват реклами, свързани с техните предпочитания.
Интернет гигантът Yahoo вече предлага на клиентити си подобен тип насочени според поведението на потребителите реклами в някои части от своя сайт. Компанията предоставя възможност за пускане на такива реклами и към нейните 250 милиона потребители на Yahoo Mail, както и към тези, посещаващи сайта Yahoo Travel.

Коментар