Синхронизация на потребителските акаунти между Novell и DocuWare

DocuWare 5.1 вече позволява автоматичното импортиране на потребители и потребителски групи директно от Novell eDirectory. Като част от разрастващото се технологично сътрудничество, DocuWare периодично тества своята система за електронно управление на документи (DMS) в  Novell Netware среда.
Клиентите, които работят с Novell Netware могат да администрират потребители и потребителски групи в Novell eDirectory и да ги въвежда автоматично чрез LDAP в DocuWare 5.1. Ръчната настройка на потребителите след тази синхронизация става ненужна.
DocuWare е Novell Silver Partner в Novell Partner Network от Март 2007. Като част от това технологично партньорство, компанията получава лиценз да развива и редовно да обновява Novell Netware. Това дава възможност на специалистите от DocuWare пресъздават определени Novell Netware среди  с цел да изпробват последните версии на своята DMS(Система за електронно управление на документи) система в реални работни условия.
Основана през 1988, DocuWare има над 6,000 инсталации с десетки хиляди потребители в повече от  50 страни. DocuWare предлага a гъвкаво решение, което може значително да подобри документните процеси в организацията. Над 400 уважавани партньори на DocuWare създават световно известна независима мрежа от представителства, която назначава над 1000 DocuWare експерти, които правят DocuWare достъпен за неговите клиенти.
DocuWare AG е основана в Гермеринг, близо до Мюнхен, Германия. Филиалът на компанията в Щатите, DocuWare Corporation, се намира в Newburgh, New York и отговаря за всички дейности в Северна, Централна и Южна Америка. Филиалът в Лондон – DocuWare Ltd., се занимава с дейностите, свързани с Великобритания и Ирландия. DocuWare España, намираща се в Барселона, отговаря за пазара в Испания.За България DocuWare се предлага от фирма Немечек България – която предоставя на пазара изцяло локализирана на български език версия на продукта.
DocuWare – Интегрирана система за електронен документооборот и архивиране
DocuWare е интегрирано решение за електронен документооборот и архивиране, което може да автоматизира бизнес процеси чрез управлението на всякакъв тип документи, независимо от техния формат или източник, от единен документен масив – например фактури, документи, писма, факсове, чертежи, компютърни и всякакви други електронни файлове, включително и-мейл. DocuWare подържа всички стандартни формати на електронни подписи. Централизираното управление на документите осигурява безопасен достъп – сигурен и контролиран.
Посредством Интернет, единния документен масив е достъпен през цялото време за всеки ауторизиран потребител, без значение в коя точка на света се намира. Широкия спектър от гъвкави допълнителни модули като тези за автоматично идексиране и насочване на документите, разширяват функционалните възможности на системата. Предоставена е възможност за лесна интеграция с други приложения посредством стандартни инструменти. 

Коментар