SAS се откъсва на пазара за задълбочени бизнес анализи

Джим Дейвис, маркетинг директор на SAS, подчерта високата възвръщаемост на инвестициите в софтуера на компанията

Джим Дейвис, маркетинг директор на SAS, подчерта високата възвръщаемост на инвестициите в софтуера за бизнес анализ независимо от размера на компаниите

Софтуерната компания SAS не само запазва лидерството си на пазара за задълбочени бизнес анализи, но и увеличава своя дял през 2012 г., сочи проучване на IDC.

Пазарният дял на SAS в световен мащаб възлиза на 36,2 %, което е ръст от 1% спрямо предходната година и двойно повече спрямо най-близкия й конкурент. Компанията расте по-бързо от сегмента на задълбочените бизнес анализи – с 36,2 % през 2012 г., 35,3 % през 2011 г. и 34,9 % през 2010 г.

SAS влиза също в челната петица на най-големите доставчици на решения за анализ. Компанията е лидер в области като BI и аналитични отчетност, текстов анализ, хранилища за данни, управление на веригите за доставки, сервизни операции, аналитични CRM и клиентски анализ, финансов анализ и стратегическо управление.

Инвестициите в решения на SAS се възвръщат както в големи организации, така и в компаниите от малкия и среден бизнес, коментира данните на IDC Джим Дейвис, маркетинг директор на SAS. „Инвестираме сериозно в развитие и нови разработки, което прави нашите решения по-функционални и полезни. В крайна сметка от това печелят и потребителите, печелим и ние”, допълва Дейвис.

Коментар