21-06-2006 – АСК реклама и ПР обслужване
D-Link отбелязва 20 години изграждане на мрежи за хората
Компанията е сред малкото в мрежовата индустрия с постоянен ръст в приходите от създаването си досега
21 юни 2006 г. – Днес D–Link отбелязва 20 години от основаването си. Тайванската мрежова компания се разрасна от фирма само с 4 служители, ръководена от Кен Као – основател, председател и главен изпълнителен директор, до компания с годишен оборот над един милиард долара, с 1,800 служители в повече от 90 офиса, които обслужват над 100 държави на 5 континента.
През 2005 г., D–Link постигна годишен оборот над един милиард долара, което маркира и 20 поредни години ръст в приходите. Експертите в индустрията и независимите изследователски фирми поставят D–Link в топ 3-те мрежови марки в цял свят, както и на първо място в Азиатско-тихоокеанския регион. D–Link също е на първо място в света по пазарен дял на доставки и инсталации на мрежови и комуникационни решения за цифровия дом и малките и средни предприятия.
D–Link разшири значително пазарния си дял през годините, като включи в портфолиото си решения за малкия и среден бизнес и домашните потребители. Първоначално тези клиенти не можеха да се възползват от предимствата на мрежовите технологии заради високите цени, но днес този проблем вече не съществува. Чрез агресивно ценообразуване и предлагане на качествени мрежови технологии за няколко пазарни сегмента, D–Link съумя да генерира голям обем продажби, който повлия на пазара и принуди конкурентите да намалят цените, така че да бъдат достъпни за най-голямата група потребители.
“Светът днес представлява един глобален пазар с различни региони, които се обслужват на местно ниво, но според едни и същи международни стандарти – каза Кевин Уен, Президент на D-Link Европа. – „Изграждаме мрежи за хората” е мисията на D-Link, която за нас означава да осигуряваме достъпни решения и технологии, базирани на стандарти, както и да даваме възможност на потребителите да получат достъп до Интернет, да споделят локален и широколентов достъп до глас, видео, данни и най-вече да споделят идеи, независимо дали са на различни континенти или в съседни стаи.”
“20 годишнината на D–Link е добър повод да се замислим за развитието на цялата индустрия и да заключим колко много компании от някогашните лидери днес не съществуват или са част от други фирми конкуренти, или пък просто присъстват на пазара без да растат. Фактът, че D–Link расте постоянно през тези 20 години, в които добре си спомняме няколко кризи в ИТ индустрията, сам по себе си говори, че тайванският производител има правилен подход към световните пазари. Мисля, че това е добър повод да си пожелаем още 20 години успех на D–Linkи на ИТ индустрията в България”, каза Нора Ишкова, представител на D–Link за региона.
У нас D–Link ще отбележи годишнината със специални промоции, които ще стартират през септември, както и с различни инициативи за своите партньори в България.
Създадена през 1986 г., D–Link е световен лидер и утвърден разработчик и производител на мрежови, безжични, широколентови и цифрови продукти, както и на устройства за пренос на глас и данни. Тези продукти са в основата на най-добрите решения за цифровия дом, малкия и домашния офис, малкия и среден бизнес, корпоративния и телекомуникационния сектор.
D–Link предоставя богата гама от качествени, но достъпни за потребителя мрежови и комуникационни продукти – от решения за цифровия дом, до големи системи за бизнеса. Те включват стандартни кабелни и безжични мрежови продукти, медиа платформи и устройства с адаптери, принт съръври, маршрутизатори, мостове, комутатори, концентратори; кабелни и DSL модеми, цифрови камери, видео конферентни телефони и системи, IP телефони и системи, медиа плейъри, решения за сигурност, решения за управление и продукти за IP съхранение.
През годините D-Link затвърди позицията си на един от лидерите в областта на мрежите за данни, безжичните мрежи, широколентовите и комуникационните услуги. Компанията води в съотношението цена/производителност в мрежовата индустрия.
D–Link присъства на българския пазар повече от 10 години чрез директните си партньори у нас, а от октомври 2005 г има и представителен офис в София, който понастоящем управлява и бизнеса на компанията в Югоизточна Европа. У нас D–Link работи с мрежа от партньори, които обслужват крайните клиенти от всички сектори. Представителството осигурява на партньорите многостранна подкрепа чрез маркетингови дейности, технически консултации и обучение.