СЕУЛ, Корея – 7 август 2013 – Samsung Electronics Co., Ltd обяви началото на кампанията “SOS Island: Оцеляват най-умните” – интерактивна риалити поредица, която ще се предава на живо.
Телевизионната звезда и експерт по оцеляване Лес Страуд ще научи 16 състезатели от цял свят на най-доброто, за да оцелеят в състезанието, което е фокусът на видео поредицата, излъчвана онлайн. Тя ще бъде снимана и излъчвана от отдалечен “SOS Island” в Карибско море. Зрителите ще могат да гласуват за победителя чрез техните компютри и смартфони. Последният останал състезател печели голямата награда: собствен остров.
“Това ще е наистина голямо приключение както за състезателите, така и за феновете онлайн”, казва Лес Страуд. “Samsung комбинира последните тенденции в медиите и платформите с тема, която искрено ме вълнува – оцеляването. Samsung проправя нов път за начина, по който компаниите произвеждат и споделят съдържание, достигащо до хората по цял свят”.
Състезателите ще се изправят пред трудни предизвикателства на SOS Island, с които ще демонстрират фотографските характеристики на смартфона Samsung GALAXY S4 Zoom и фотоапарата GALAXY NX Camera. Те ще качват снимките на страницата на Samsung Camera във Facebook направо от устройствата, като междувременно ще се опитват да надхитрят конкурентите си, да спечелят най-много гласове и да бъдат обявени за “Най-умните” по-късно тази година.
“Проектът е амбициозен, но със сигурност ще бъде запомнен”, казва Крег Бордърс, изпълнителен продуцент на продукцията и режисьор на жанрово определящи поредици като The Mole (Къртицата), Laguna Beach и Ink Master. “Хората жадуват за нови забавни предавания и тази поредица ще изпълни точно това желание, навлизайки в сферата на социалните медии по безпрецедентен начин. Този интерактивен модел на забавление, доставящ моментално удовлетворение, ще промени досегашните правила”.
“Радвам се, че ще работим с Крейг Брадърс и Лес Страуд, за да подготвим вълнуваща риалити поредица под формата на състезание. Кампанията ще демонстрира отличителните и най-силни характеристики на GALAXY S4 Zoom и GALAXY NX чрез забавление, излъчвано на живо, и споделяне в социалните медии.”, коментира Хион Ку Лий, директор на управление „Глобален маркетинг, ИТ и мобилни комуникации” в Samsung Electronics.
SOS Island ще се излъчва в YouTube и Facebook от 30 септември до 31 ноември 2013 г. Зрителите ще могат да гласуват за своите любими състезатели чрез Twitter, Facebook и Instagram. Крайният победител ще бъде обявен на 9 декември и ще получи възможността да спечели свой собствен частен остров, осенен на 100 000 щатски долара.
Световният кастинг за SOS Island ще се проведе от 5 август до 2 септември и ще се води съвместно от кастинг директора Вини Потестиво и Samsung. За повече информация за кампанията “SOS Island: Оцеляват най-умните” и кандидатстване за играта посетете www.sos-island.com.