Български софтуер помага на търговците в Интернет
Поддържа чат и гласова комуникация с клиентите на сайта
22-06-2006
Българска компания разработи и вече внедрява иновационен софтуер, който улеснява търговците в Интернет и техните клиенти. Flash Assistant ("светкавичен помощник") е създаден от E-CARD Ltd., за да направи по-ефективна комуникацията и търговията в Интернет, като осигури моментална връзка между посетителите и експертите.
Българска компания разработи и вече внедрява иновационен софтуер, който улеснява търговците в Интернет и техните клиенти. Flash Assistant ("светкавичен помощник") е създаден от E-CARD Ltd., за да направи по-ефективна комуникацията и търговията в Интернет, като осигури моментална връзка между посетителите и експертите.
Разговорите се провеждат чрез текстови чат и/или глас (нужни са слушалки и микрофон). Чрез клик върху включен в сайта бутон клиентът може да потърси съвет или повече информация, без да споделя данни за Skype или ICQ профила си.
Приложението на "помощника" Flash Assistant в сайтове за електронна търговия, банки, обществени организации, консултантски фирми и др. ще даде тласък на търговията и услугите в Интернет и ще помогне на много предприемачи с малък бюджет и добри идеи да представят продукцията си директно на своите потенциални клиенти, казват от E-CARD.
Срещу минимална месечна такса търговците получават детайлна информация за посетителите в сайта в момента – държава, разгледани от всеки от тях страници, колко време са се задържали на определена секция или продукт, от коя страница са напуснали сайта.
Ако търговецът забележи клиент, който се колебае в избора си, или се задържа на определена страница, Flash Assistant предлага изпращане на съобщение до посетителя, с което консултантът може да предложи помощ. Екстрата "open pop-up" е нововъведение, което улеснява клиентите на сайта. Чрез нея търговецът може да отвори конкретна страница директно на монитора на клиента. Така се спестява време за обяснения и препращане на линкове. След приключване на разговора клиентът може да получи запис на чата в текстови формат директно на посочен от него e-mail. Тази информация ще бъде достъпна и за администраторите на търговеца, които могат да проследят най-често задаваните въпроси и да проучат компетентността на екипа за обслужване на клиенти.
Въвеждането на гласовата комуникация с Flash Assistant осигурява по-непосредствено и ефективно общуване, което спестява пари и време за телефонни разговори и e-mail кореспонденция. За търговците това е ефективен начин да опознаят своите клиенти и да използват сайтовете си за директни продажби.
Falsh Assistant се предлага на абонаментен принцип в три пакета. Базовият струва 15 евро на месец за един оператор, класическият има цена от 29 евро/месец, а гласовият вариант е достъпен срещу 49 евро месечен абонамент за оператор, съобщи Милена Георгиева, мениджър проекти в E-CARD. Безплатният тест на Flash Assistant е достъпен от http://www.flashassistant.net/.
Потребители на софтуера у нас са сайтовете на Футболна лига, Vip Brother и порталът за запознанства namerime.com, уточни г-жа Георгиева. Предстои пускането на услугата на сайтовете на фирма за кетеринг CD Cat, както и на сайта на Big Brother 3.
Flash Assistant беше представен за първи път на световното технологично изложение CeBIT 2006 през в Хановер, Германия.