Семинар препоръча активизиране на дилърите

Семинар препоръча активизиране на дилърите
Водещи компании представиха нови продукти в Боровец, по време на сeминар на дистрибутора Computer 2000
26-06-2005
Всеки продукт трябва да се предлага на пазара по специфичен начин, препоръчаха експерти по време на семинар на дистрибутора Computer 2000 България. Търговците трябва да са активната страна при взаимоотношенията си с клиентите, а не да чакат продуктите сами да се продават, казаха още специалистите на дилърския форум в Боровец през уикенда.
Представители на водещи компании от ИТ индустрията като Xerox, Epson, Lexmark и други използваха събитието, за да анонсират новите попълнения в продуктовите си гами. Семинарът за пореден път доказа, че в условията на високо конкурентен пазар и продукти с близки качества, определящ за успеха на една компания е маркетингът. Именно в тази област бяха насочени част от дискусиите и препоръките към дилърите.
Computer 2000 е утвърден дистрибутор на българския ИТ пазар. Компанията представя у нас водещи хардуерни производители, а напоследък засилва позициите си в актуалния сегмент на сигурността, където има договори с компаниите BitDefender, McAfee и Veritas.
Преди по-малко от две години Computer 2000 придоби бизнеса на дистрибутора WESTech, за да увеличи пазарния си дял в България. Компанията развива и собствена марка продукти PriVileg, насочени към цифровото забавление. 

Коментар