Smart TV ще пожъне успех на развиващите се пазари

Възможности като достъп до интернет и видео по поискване привличат потребители към смарт телевизорите

Възможности като достъп до интернет и видео по поискване привличат потребителите

В близките години смарт телевизорите ще се радват на двойно по-голямо търсене в страните с развиваща се икономика, прогнозира NPD DisplaySearch.

Резултатите от проучването сочат, че 71% от анкетираните в страни като Бразилия и Китай планират да си купят Smart TV в следващите 12 месеца. За сравнение, във Франция, Великобритания и други развити държави подобно намерение имат само 37% от анкетираните.

Същата тенденция в настроенията на потребителите се откроява в скорошно проучване на компанията GfK, според което лидери по продажби на Smart TV са Китай, Бразилия и Русия.

Сред привлекателните функции на „умните” телевизори анкетираните посочват възможността за сърфиране в интернет и гледането на видео по поискване (VOD). Подобни функции дават на потребителите достъп до развлекателно съдържание, новини и онлайн пазаруване, коментира NPD DisplaySearch.

Що се отнася до поддръжката на 3D игри с двама участници и облачните услуги, то тези две възможности интересуват по-слабо анкетираните.

Проучването показва също, че сред потребителите в развиващите се страни, които не планират покупка на Smart TV в близко време, 25% мотивират своя отказ с наличието на друго смарт устройство с достъп до интернет. Препятствие за потребителите в някои страни също така е по-високата цена на „умните” телевизори, заключава NPD DisplaySearch.

Коментар