App Store с повече „мъртви” приложения от Google Play

Над 700 хиляди мобилни приложения във водещите онлайн магазини се разглеждат като „мъртви” (инфографика: Stardust)

Над 700 хиляди мобилни приложения във водещите онлайн магазини се разглеждат като „мъртви” (инфографика: Stardust)

Огромен брой мобилни приложения в най-големите онлайн магазини са „мъртви” – с по-малко от 10 отзива и без обновления, сочи проучване на Stardust.

„Мъртвите” програми в епълския App Store са близо две трети (65%) от всички. Още по-зле е ситуацията при каталога за Windows Phone, където с подобен статут са 69% от приложенията.

Най-малък (41%) е делът на „мъртвите” приложения в онлайн магазина Google Play – официалния разпространител на програми за Android устройства.

Любопитни също така са данните на Stardust за цените на приложенията в трите най-популярни магазина. Средната цена в Apple App Store достига 3,49 евро, докато в Google Play е двойно по-ниска – 1,73 евро. Приложенията за Windows Phone струват средно по 2 евро.

Всеки ден се появяват почти 1000 нови приложения за iOS устройства. При Android  този показател е още по-висок – 1107 нови програми на ден, докато в света на Windows Phone се появяват по 300 приложения дневно.

Делът на платените приложения в онлайн магазина Marketplace за Windows Phone възлиза на 13%. При Apple App Store този показател е 50%, а Google Play е по средата с 32% платени приложения.

Коментар