IE държи 50% сумарен дял при десктоп и мобилните браузъри

Internet Explorer заема почти половината от световния пазар на браузъри, вкл. десктоп и мобилни, сочи нов анализ на Net Applications. През август около 13,4% от всички интернет потребители са влизали в мрежата от смартфони или таблети. 85,8% от уеб сърфистите са използвали браузъра на персонален компютър – десктоп или ноутбук.

Internet Explorer на Microsoft има почти 50-процентен сумарен дял при десктоп и настолните браузъри (източник: Net Applications - август 2013)

Internet Explorer на Microsoft има почти 50-процентен сумарен дял при десктоп и настолните браузъри (източник: Net Applications – август 2013)

Сумарният дял на Internet Explorer в мобилния и настолния сегмент възлиза на 49,6%, което му отрежда първо място с голяма преднина спрямо конкурентите.

На второ място са браузърите на Google с общ дял от 17,5% за август, бележейки ръст, благодарение на високата популярност на Android устройствата.

Firefox на Mozilla заема трета позиция с дял от 16,1%, следван от Apple Safari с 12,2% и Opera на пето място с 2,5% сумарен дял при десктоп и мобилните браузъри, сочат данните на Net Applications.

Отбелязва се, че потребителите все по-често влизат в интернет от своите портативни устройства. Резултатът от 13,4% през август подобрява рекорда за мобилно сърфиране от февруари тази година.

Коментари по темата: „IE държи 50% сумарен дял при десктоп и мобилните браузъри”

добавете коментар...

  1. БМ

    И в двата случая които давате Хром има много по-голям дял от отредените му в тази статия 17%!

  2. 7yjft

    Всичко е въпрос на гледна точка (вкус), както знаем от историята за кучето дето си ближело д-то.

    Ето ти пък глобалните статистики на Акамай:
    “http://www.akamai.com/html/io/io_dataset.html#stat=browser&
    top=5&type=line&start=20130808&end=20130907&net=both”

  3. ХАХА

    Стига сте публикували само на Майкрософт статистиките ето истинска световна статистика: http://gs.statcounter.com/

    Internet Explorer има около 25% и пак са му много.

Коментар