Шефът на маркетинга в Yahoo е последният висш кадър, който напуска компанията, намираща се в преход. Ками Дънуей се присъедини към интернет гиганта през 2003 година, като успя да изгради един много успешен маркетинг екип, който подобри значително връзките с клиентите и по креативен повиши реномето на компанията, се казва в изявление от Yahoo.
Дънуей бе наредена сред 100-те топ маркетьори от специализираната в тази област медия Advertising Age. Тя е завършила Харвард и преди да постъпи на служба в Yahoo е работила за Frito-Lay.
Напускането на Ками е последното от серията подобни събития в Yahoo, която в момента е в период на реорганизация и на предефиниране на своята мисия, в резултат на разочароващи финансови резултати и спад на цените на нейните акции през последните няколко години. Компанията продължава да се опитва да направи пробив на пазара за онлайн реклама, но все още се намира в сянката на Google, която за пореден път отчита солиден скок в приходите си за последното тримесечие.
Реорганизацията в Yahoo всъщност започна през миналия декември, когато някои ключови фигури напуснаха компанията – Лойд Браун, мениджър на отдела за медия и забавление, и мениджърът по операции Дан Розенсвайг. А през юни Тери Семел се оттегли от поста изпълнителен директор на компанията и бе заменен от съоснователя Джери Янг.
Сред другите основни фигури, които напуснаха Yahoo, са мениджърите по продажби Уенда Харис Милърд и Грегори Коулман, както и мениджърът по ИТ Фарзад Назем.