Средно 31 200 потребители посещават сайта на бизнес справочника Golden Pages на седмица, сочат актуални данни на компанията „Ню Юръп Дайректърис”. Средно за същия период са регистрирани общо 35 600 посещения. Така онлайн изданието на Golden Pages за по-малко от три месеца се нареди сред едни от най-предпочитаните места в Интернет за търсене на всякакъв вид услуги и фирми.
Търсачката в интернет страницата на бизнес справочника е класифицирана и съдържа контактната информация на 72 930 компании, опериращи в различни бизнес сфери на територията на 1485 населени места в цяла България. Според статистиката на сайта през последните четири седмици най-търсена е информацията за автомобили втора употреба, детски градини, куриерски услуги и автокъщи, следвани от основните училища.
За същия период от време чрез www.goldenpages.bg рекламите на фирми, присъстващи с линкове в интернет страницата на справочника са показани общо 200 000 пъти. Това превръща онлайн изданието на Golden Pages в едно от най-подходящите места за онлайн реклама. Сред предимствата на рекламата в него е, че тя е силно таргетирана, изцяло информационна по своя характер и обещава висока степен на ефективност. В световен мащаб през 2006 г. е отчетено нарастване с 27% на броя на търсенията в електронни версии на класифицирани бизнес справочници в сравнение с предходната година.
Потребителите могат да търсят по два начина в goldenpages.bg: структурирано (по сектор, класификация и населено място) или използвайки полетата за свободно търсене, в които да попълнят информация за продукта или услугата, която търсят и района, който ги интересува. Резултатите от търсенето се генерират на базата на три принципа – класификация, ключова дума и местоположение.