Филип Котлър връчи стипендия на Globul на най-добрия студент по маркетинг

Световно известният авторитет в областта на маркетинга проф. Филип Котлър връчи едногодишната стипендия на GLOBUL на Теодора Първанова. Тя беше посочена единодушно от ректорското ръководство и Студентския съвет на УНСС като най-добрия студент по „Маркетинг”, при оспорвано съревнование между над 700 студенти.
GLOBUL, като социално отговорна компания има дългосрочна визия за инвестиране в развитието на младите хора в България. Тази едногодишна стипендия в размер на 3600 лева, е само част от нашата програма. Освен нея, Теодора Първанова ще получи и предложение за 3-месечен стаж в GLOBUL и възможността да приложи наученото от университета в практиката”, обясни Петя Стоянова, директор Корпоративен маркетинг вGLOBUL.
Проф. Филип Котлър е носител на много престижни награди, заема четвърто място в класацията на Financial Times за най-големите имена в мениджмънта за всички времена. Неговите книги са преведени на над 20 езика, а продажбите им надхвърлят три милиона екземпляра. Тези факти стоят зад заслуженото му прозвище – „Бащата на маркетинга”.
Визитата и еднодневният семинар на професор Котлър в България се реализират с генералното спонсорство на GLOBUL.

Коментар