Samsung стартира нова образователна кампания

Основен акцент специалистите поставят върху дигиталните умения

1000 ученици от три български града ще участват в уроци, които подпомагат кариерното им развитие

Samsung, съвместно с JobTiger, продължи образователната си кампания Trends of Tomorrow в още три български града.  Специалистите по кариерно ориентиране ще изнесат поредица от открити уроци в Перник, Благоевград и Бургас, целящи да подготвят младежите за успешно начало на кариерата.

Trends of Tomorrow ще информира учениците за тенденциите на пазара на труда и какви са стъпките, за да открият своя професионален път. Интерактивна презентация ще предизвика младежите да търсят повече начини да учат и да се развиват извън училище. Основен акцент специалистите поставят върху дигиталните умения.

За един месец мобилният екип на Trends of Tomorrow ще посети три града, 12 училища и над 1000 деца. В рамките на един учебен час младежи от 15- до 19-годишна възраст ще се срещнат със специалист по човешки ресурси от Job Tiger, както и с представители от различни дивизии на Samsung Electronics.

Освен че ще участват в урок, който подпомага кариерното им ориентиране, учениците от страната ще създадат онлайн CV във Facebook апликация, съобразено с Европейските стандарти.

За три години компанията Trends of Tomorrow достигна до над 6000 ученици в София, Пловдив, Варна, Враца, Плевен, Севлиево, Стара Загора и Русе, уточниха от Samsung.

Коментари по темата: „Samsung стартира нова образователна кампания”

добавете коментар...

  1. Пиарчик

    От всичко това като краен резултат учениците ще научат, че има една фирма JobTiger, която се рекламира всеки да я знае и да ползва услугите й.

Коментар