YouTube сключи споразумение с френската ТВ компания Canal+, по силата на което ще предложи 20 програми в своята платформа за видео споделяне.
Емблематични предавания като Le Grand Journal и Le Petit Journal ще станат достъпни през YouTube. Предвижда се също създаване на нови програми, специално за уеб, с кратки оригинални продукции.
Партньорството включва и инициативи за откриване на нови таланти чрез специален лейбъл Canal Factory. По-рано Canal+ Group откри нови таланти онлайн и тества формат за уеб сериали на фестивала Кан 2013.
През май т.г. YouTube пусна платена услуга за достъп до 50 от своите канали. Цените започват от 1,99 долара на месец за най-евтиния тарифен план. Платеното съдържание ще стане допълнителен източник на приходи за YouTube.
Доставчиците на съдържание, вкл. големите телевизионни мрежи, могат да използват YouTube като нова платформа за разпространение на своята продукция, вкл. филми, ТВ сериали и познавателни предавания.