Възложиха на “Моникомп България” системата за управление на опашките

Министерството на държавната администрация и административната реформа (МДААР) подписа договор с фирма „Моникомп България” ЕООД за изграждане на система за управление на административното обслужване на чакащи клиенти.
През октомври Моникомп спечели обявената от МДААР обществена поръчка с цена за изпълнение – 914 395 лева без ДДС.  В процедурата се включиха общо пет фирми, но четири от тях – ДЗЗД „Кю Електроник", „Скантек" ЕООД, „ИТА Инженеринг" ООД, „Редматик" ЕООД – отпаднаха, тъй като не представиха пълен набор от изискваните документи.
Договорът предвижда системи за управление на чакащи клиенти да бъдат внедрени в 7 офиса на КАТ, 12 офиса на дирекция „Документи за самоличност" към МВР и 20 офиса на НАП. Договорът включва и обучение на служителите за работа със системата.
Проектът на МДААР цели да подобри организацията в администрациите, където ежедневно се обслужват голям брой потребители. Системата трябва да редуцира времето за чакане, да намали конфликтните ситуации, като се избегнат корупционните практики и се облекчи работата на администрацията.
Електронна система за обслужване на потребителите ще насочва към съответното гише и ще предоставя информация за предлаганите услуги, както и за времето за чакане и обслужване.
Системите ще съдържат клиентски терминал, оборудван с уред за издаване на билети, екрани на всяко гише и комбиниран екран, разположен на мястото за изчакване. Потребителите ще могат да подават отдалечено заявки  за административни услуги чрез интернет и SMS, както и да бъдат обратно уведомявани за часа и мястото на обслужване по същите канали.
В създадената зона за клиенти ще бъдат монтирани устройства, които посрещат и информират потребителите за предлаганите услуги. Заявката на желаната услуга ще става чрез натискане на съответния бутон, като клиентът получава билет с пореден номер и допълнителна информация за средно време на изчакване, брой чакащи клиенти и др.
Клиентът ще има възможност да посочи от кой служител желае да бъде обслужен, да избере желания вид административна услуга, както и да получи информация за администрацията, служителите и т.н. Докато чака, потребителят ще получава непрекъснато информация за състоянието на опашката както чрез монитор, така и чрез гласово повикване на клиентите.

по темата: „Възложиха на “Моникомп България” системата за управление на опашките”

добавете коментар...

  1. коруджу

    Поздравления ! България има нужда от тези системи и начинанието на Министерството на държавната администрация е похвално.Само не мога да разбера,защо във всички медии се казва ,че договорът се сключва с фирмата дала най ниска цена?потледнете в новините от 10.10.2007 г. и ще видите,че от участващите 5 фирми само на моникомп ЕООД офертата бе отворена и естественно само неговата цена ве разглеждана.Това не значи,че тя е дала най ниска цена – даде единствената цена.Желая успех в начинанията на МДААР.

Коментар