Samsung държи над 25% от пазара на телевизори

Samsung е начело на ТВ пазара в продължение на 31 тримесечия

Samsung е начело на ТВ пазара в продължение на 31 тримесечия

Samsung продължава да доминира на глобалния пазар за телевизори. По данни на DisplaySearch за третото тримесечие, компанията е доставила 25,5% от всички плоскопанелни телевизори в света.

Делът на Samsung в четирите основни сегмента – LCD, LED, плазми и 3D TV – възлиза съответно на 24,1%, 24,3%, 47,5% и 28% за периода юли-септември. Най-успешните региони за компанията са Северна Америка и Китай, където продажбите на телевизори с корейската марка растат съответно с 3,5% и 1,3%.

Samsung оглавява пазара на телевизори 31 поредни тримесечия, припомня DisplaySearch. Компанията очаква и през четвъртото тримесечие продажбите й да нарастват, за което ще способстват големите спортни мероприятия през следващата година – Олимпийските игри в Сочи и световното по футбол в Бразилия.

Със сигурност Samsung ще бъде лидер на ТВ пазара и за цялата 2013 година, която е осма поред в доминацията на корейския производител. Второто място отстоява друга корейска компания – LG Electronics. През третото тримесечие делът й на световния пазар възлиза на 14,7%. След LG се нарежда Sony с дял от 7,5%.

Коментар