Мтел внедри решение за маркетинг на Teradata

С новия софтуер Мтел ще реализира персонализирани маркетингови кампании на принципа „data-driven”

С новия софтуер Мтел ще реализира персонализирани маркетингови кампании на принципа „data-driven”

Мтел завърши софтуерната миграция към решението за управление на кампании „Teradata Campaign Management”. То ще позволи на оператора да автоматизира своите маркетинг кампании и да подобри ефективността при избор на специфични потребителски групи за комуникация на индивидуални оферти, съобщи Teradata.

„С внедреното решение можем да реализираме успешно принципите за „data-driven” маркетинг, използвайки много по-ефективно наличните данни за поведението и нуждите на клиентите”, коментира Петрана Киркова, която отговаря за таргетираните маркетигови кампании на Мтел.

Ключов момент при разгръщане на новото решение е изборът на стандартния „data-driven” модул за маркетингови данни, наречен „CMS Package for Telecommunications”, който улеснява избора на подходяща оферта. Клиентите на телекома ще получават навременни и персонализирани предложения, което ще осигури високо ниво на обслужване, допълни Киркова.

Коментари по темата: „Мтел внедри решение за маркетинг на Teradata”

добавете коментар...

  1. :о)

    Интересно ми е как е избран точно този доставчик и по какви критерии…

  2. Симеон

    Интересно дали така ще се подобрят показателите на оператора. И без тази система от Мтел сериозно са залегнали над кампаниите си. Традиционно покрай празниците стават още по-активни и то с доста примамливи оферти.

Коментар