Банка ДСК пусна ново приложение за крайни клиенти, ползващи Windows устройства, като част от платформата ДСК Директ за е-банкиране. ДСК Смарт (dsksmart) осигурява достъп до разплащателни сметки, депозити и кредити от смарт устройство.
Потребителите могат да виждат детайли като постъпления и направени преводи, да извършват преводи между своите сметки, вкл. в различни валути, и да плащат задължения за ток, вода и др.
В приложението е достъпна и публична информация (АТМ-и, клонова мрежа, валутни курсове), вкл. всички клонове или банкомати на Банка ДСК. Приложението автоматично определя местоположението на потребителя и дава информация за най-близките точки.
ДСК Смарт е одобрено от комитета по сигурност на Банка ДСК. Приложението може да бъде изтеглено безплатно от магазина Windows Store и инсталирано на всеки компютър, таблет или смартфон с Windows 8 и Windows 8.1.
„Виждаме голям потенциал в разработването на Windows приложения. В началото на 2014 година предвиждаме да стартираме пилотно използване на мобилни устройства от банковите служители”, сподели Юри Генов, директор на дирекция „ИТ и операции” в Банка ДСК, на среща с журналисти, организирана съвместно с Майкрософт България.
Предимства на новата операционна система на Microsoft са възможността за персонализация и десктопът, който е еднакъв за таблети и PC. Това бе подчертано и от Петър Иванов, изпълнителен директор на Майкрософт България.
„Независимо дали предпочитате таблет или компютър, дали искате да работите или да се забавлявате – Windows 8.1 предлага персонализирано изживяване, което отговаря на специфичния стил и изисквания на всеки потребител. Очаквам все повече български фирми да преминат от Windows XP на Windows 8.1, заради предимствата на обновения Windows, тъй като на 8 април 2014 г. Microsoft преустановява поддръжката на XP”, заяви Петър Иванов.
Банка ДСК и Майкрософт България организират демонстрации на приложението в 10 клона в градовете София, Бургас, Варна и Пловдив. През следващия месец потребителите ще могат да изпробват както приложението, така и новия Windows 8.1 с помощта на обучени експерти.
От телефона мога да си правя справка, а от лаптопа от близо месец не става.
Имам да добавя само 2 коментара, единият е че от към онлайн банкиране са наистина много напред и аз ги използвам доста, защото са удобни и т.н.
Но като служители по клоновете са ОТВРАТ, нахални, арогантни и знаят как да те мотаят с цел да се откажеш.
Като цяло съм доволен от банката, но нека да обърнете малко внимание на служителите който са по клоновете, не може да очаквате че като им дадете по един зелен шал и това ще ги направи хора. Направете им едно обучение как да говорят и как да се държат с клиентите. ИЗЛАГАТ СЕ. И за да не кажете че това е хейт си заставам с името за този пост и визирам клона на ДСК в Братя Миладинови, Бургас