Sony отчете висок интерес към стрийминга с PlayStation 4

PlayStation 4 бележи най-успешния старт в историята на конзолата, съобщи Sony

PlayStation 4 бележи най-успешния старт в историята на конзолата, съобщи Sony

Стотици хиляди притежатели на PlayStation 4 използват активно интегрираните стрийминг функции на новата игрална конзола, съобщи Sony.

Излъчени са около 800 000 геймплей сесии и над 7,1 милиона записи от игри, посредством платформите за видео стрийминг Twitch и Ustream. Всичко това се равнява на над 20 милиона минути геймплей в реално време, предаден от системите PS4.

Конзолата стартира за пръв път в САЩ и Канада на 15 ноември. В Европа, Австралия и Латинска Америка тя бе представена на 29 ноември. След тези дати десет процента от цялото съдържание в Twitch е генерирано от конзолите PS4. Данните са на база осреднено време за излъчване. Ustream отчита средно по 31 минути излъчване от всеки потребител.

Някои от най-често стриймваните заглавия са Battlefield 4 на Electronic Arts Inc., Killzone Shadow Fall от Sony Computer Entertainment Worldwide Studios (SCE WWS) и Call of Duty: Ghosts, разработка на Activision.

След най-успешната премиера в историята на PlayStation, с над 2,1 милиона продадени PS4 системи в цял свят, притежателите на PS4 опознават и използват активно стрийминг характеристиките на новата конзола. Те са безплатни и позволяват споделяне на гейминг победи, връзка с приятели и създаване на нови общности, уточнява Sony.

Предаването в реално време и други социални характеристики са лесно достъпни посредством специалния бутон „Share”, разположен на безжичния контролер Dualshock 4. Периферното устройство е вече хит сред феновете, които са използвали бутона и са посетили Share менюто над 10,9 милиона пъти. Социалните характеристики на PS4 ще бъдат разширени през идната 2014 година заедно с разрастване на портфолиото от игри за конзолата, обещава компанията.

Коментар