Fujitsu търси ръст в сторидж сегмента у нас

Томас Бенкс и Барбара Динторно представиха водещи технологии а Fujitsu за биометрична идентификация и иновации на работното място

Томас Бенкс и Барбара Динторно представиха водещи технологии на Fujitsu за биометрична идентификация и иновации на работното място

Fujitsu се фокусира върху нуждите на бизнеса и на отделния клиент, подчертаха представители на компанията по време на „Fujitsu Day България 2013″ в столичния х-л Шератон. „Целта ни е да създадем едно интелигентно общество, което използва най-новото в технологиите”, каза при откриването на форума Небойша Белотомич, търговски директор на Fujitsu Балкани.

Три групи продукти и решения са във фокуса на японския производител: за хората, процесите и инфраструктурата. Компанията е на четвърто място в света по предоставени услуги, според Gartner, работи с повече от 169 000 души в над сто държави и поддържа над 100 центрове за данни по цял свят. Консолидираните приходи на Fujitsu за фискалната година (приключила на 31-и март 2013 г.) са в размер на 46,6 млрд. щатски долара.

„Около 5% от приходите се влагат научно-изследователска дейност. Бизнес-моделът ни се стреми да посрещне нуждите на локалните компании, затова разчитаме много на партньорите ни по места, които работят с клиентите”, подчерта Белотомич.

Вяра Чангърова, старши мениджър „Клиенти“ във Fujitsu България, наблегна на широкото портфолио от решения на компанията за бизнес клиенти

Вяра Чангърова, старши мениджър „Клиенти“ във Fujitsu България, наблегна на широкото портфолио от решения на компанията за бизнес клиенти

Според него, ИТ пазарът е много различен в отделните страни на балканския регион, но като цяло все още е необходимо да се изгражда инфраструктура. „В България, например, имахме проект по доставка на сървъри за общините тази година. За региона стратегията ни е да търсим ръст в сегмента на сторидж решенията за корпоративния сектор. За в бъдеще планираме да увеличим предлагането на решения и услуги в сегмента”, съобщи Белотомич (вижте интервюто на мениджъра за TechNews.bg).

„Fujitsu Day България 2013″ акцентира върху четири ключови теми. Това са съхранение на данни, иновации на работното място, системи за биометрично удостоверяване и нови продукти, поясни Вяра Чангърова, старши мениджър „Клиенти” във Fujitsu България. 40 продукта бяха показани на специална изложбена площ, за да се демонстрира пълното продуктово портфолио на компанията.

Една от основните теми на събитието бе бизнес-ориентираното съхранение на данни с новото поколение системи ETERNUS DX и CS, представени от Херман Брюмер, старши маркетинг мениджър системи за съхранение във Fujitsu. Новите ETERNUS CS8000 се справят с огромните темпове на нарастване на данните – те са  по-големи и по-бързи и предлагат 300% увеличение на капацитета и 50% увеличение на пропускателната способност.

Херман Брюмер говори за бизнес-ориентираното съхранение на данни с новото поколение системи ETERNUS DX и CS

Херман Брюмер говори за бизнес-ориентираното съхранение на данни с новото поколение системи Fujitsu ETERNUS DX и CS

Технологията за паралелизирана дедупликация в новите ETERNUS решения позволява управление на големи масиви от данни, без това да се отрази на скоростта. Не на последно място, тези системи правят по-гъвкава употребата на облачни и отдалечени локации за възстановяване от бедствия чрез разширяване на възможностите за бекъп.

Fujitsu демонстрира у нас и новото портфолио „All New in Touch” – бизнес ориентирани продукти, вкл. тъчскрийн преносими компютри Lifebook, специализирани Stylistic таблети и устройства 2 в 1, представени от Барбара Динторно, продуктов маркетинг директор, Workplace Systems.

Друга водеща тема на събитието бе биометричната системата за идентификация и верификация на самоличност PalmSecure, представена от Томас Бенкс, директор „Решения за сигурност” във Fijitsu International Business. „Това е система за автентификация, която прилага най-новите технологии за биометрична защита. Приложима е в много области – за осигуряване на безопасността във финансови и банкови институции, в здравеопазването, в различни предприятия и образователни институции”, поясни Бенкс.

Устройството може да се ползва за контрол на физическия достъп до охранявани територии, за достъп до персонални компютри или сървъри, при извършване на плащания през POS терминали, за достъп до функциите, осигурявани от банкомати, киоски и за други приложения.

Събитието с мото „Reshaping ICT, Reshaping Business and Society” привлече повече от 200 клиенти, партньори, представители на държавните организации, бизнеса и медии.

Рада Станева

Рада Станева

Коментар