Две големи компании ще раздвижат продажбите на новия таблет Surface Pro 3. Автомобилният гигант БМВ и Кока-Кола проучват възможността да купят от Microsoft хиляди устройства за своите служители.
Разговорите са започнали още преди официалната премиера на таблета, която се състоя на 20 май, съобщава Панос Панай, мениджър на подразделението за Surface. Засега няма точна информация за обема на сделката, но се очаква Microsoft да реализира продажби на няколко хиляди бройки в близките месеци.
Твърди се също, че самите клиенти са поискали от Microsoft да създаде таблет, който може да замести лаптопите, ползвани от служителите им.
Surface Pro 3 предоставя 12-инчов екран и мощен хардуер, който е способен да изпълнява същите задачи като регулярен ноутбук. Таблетът е наличен във варианти с процесор i3, i5 и i7, до 8GB оперативна памет и 512GB сторидж.
Тези характеристики обаче струват немалко пари – цената на Surface Pro 3 започва от 799 долара и стига до 1950 долара за върховия модел, способен да работи със софтуер от рода на Photoshop.