Фешън и хай-тек съчетава Prestigio

Хай-тек продукти като истински бижута предлага нова фешън линия на Prestigio. Арт колекцията беше представена на шоу в популярен столичен клуб, като част от европейска инициатива на компанията.

Под мотото „The Art of Hi-Tech” производителят на цифрови устройства за дома и офиса лансира компактни външни дискове с капацитет до 250GB, дигитално портмоне 100 GB, лимитирана колекция кожени флаш памети в златисто, розово, червено и кралско синьо – всички от естествена кожа, с изтънчен вид, както и флашове от серията GEO в черен и бял кожен вариант.

Известният художник Мирчо Мирчев възпроизведе елементи от картини на Пикасо върху тялото на модел, което провокира не малко желаещи да се подложат под аерографа му. Дамите бяха привлечени и от възможността да си направят сценичен грим при Гена Живкова. Вниманието приковаха и карикатурите на участниците в един от традиционните конкурси на Prestigio.

Освен продукти в арт дизайн, компанията разгръща инициативи, които провокират и подпомагат талантливи хора в цял свят. От 2004 година Prestigio провежда ежегодно по четири международни конкурса, в които фотографи, художници и дизайнери изявяват таланта си.

На сайта http://art.prestigio.com са достъпни различни по тематика колекции, създадени от участниците в конкурсите на Prestigio. Последният от тях е за карикатури под мотото “Take the Funny Way”. Конкурсът ще продължи до 1 април 2008 година. На снощното събитие компанията отличи победителите от конкурса с тема “Prestigio New Year Greetings”, в който България грабна Grand Prix в лицето на Радост Вулева Кръстева.

Коментар