Безименните 3G таблети се продават все по-трудно

Китайските производители на устройства от типа „white-box” все по-трудно издържат на конкуренцията от страна на известните брандове. В момента тази тенденция се проявява с пълна сила в сегмента на таблетите с 3G модули.

Производителите на „white-box” таблети бяха притиснати от подобни на техните с известни марки

Производителите на „white-box” таблети бяха притиснати от подобни на техните устройства с известни марки

В началото на 2014 година производителите на безименни таблети започнаха да предлагат на пазара модели, допълнени с функция за гласова връзка. Подобни устройства се продаваха добре в Китай и страните от Югоизточна Азия, но ситуацията се усложни след като няколко големи производители пуснаха евтини таблети с възможности на мобилен телефон.

В частност, китайският гигант Lenovo въведе подобен 7-инчов таблет A3000 на цена от 145 долара, а Samsung – най-големият доставчик на Android таблети – предложи модела Galaxy P3100 само за 180 долара.

Натискът от страна на марките принуди производителите на „white-box” устройства да потърсят пазар извън Азиатско-тихоокеанския регион, където през второто тримесечие на 2014 година са продадени 13,6 милиона таблета, по данни на IDC. Една пета от продадените устройства имат функция на телефон, докато по-рано този показател беше 12-16%.

Коментари по темата: „Безименните 3G таблети се продават все по-трудно”

добавете коментар...

  1. Иван

    Какъв е проблема нали се продават едни стикери и лепенки с надписи – лепват се и таблета става с име и марка 🙂

  2. Драгомир

    Тази статия не е подкрепена с абсолютно никакви цифри. Поръчкова работа. Може с някое процентче да са паднали продажбите на жълтите китайски стоки, но причината може да не е конкуренцията с толкова скъпи продукти, като споменатите.

Коментар