Мрежовата компания TP-Link очаква да продаде 400 000 устройства на българския пазар през настоящата година и да увеличи с 30% приходите си, в сравнение с 2013 година, стана ясно на пресконференция по-рано тази седмица.
„Искаме да бъдем лидер за безжично оборудване не само за 300M устройствата, но също така и за наскоро лансирания сегмент на AC маршрутизаторите. За да постигнем тази цел, решихме да вложим повече ресурси в развитието на българския пазар”, каза Хермес Сонг – директор на TP-Link за България и Румъния.
Пазарът у нас все още е силно повлиян от ISP каналите (доставчиците на интернет услуги). Най-продаваните продукти до момента са безжичните рутери от гамата 150M и 300M, посочиха от компанията.
„Друг ключов фактор за развитието на нашия бизнес са наскоро въведените продуктови категории, като адаптерите Powerline и мобилните маршрутизатори”, добави Хермес Сонг. „Смятаме да насочим голяма част от нашите ресурси за опознаване на пазара, особено по отношение на технологиите Powerline”.
Същевременно, TP-Link обяви две попълнения в серията от AC устройства за дома и бизнеса. Рутерът Archer C2 и USB адаптерът Archer T4U са част от ново поколение мрежово оборудване, базирани на безжичната технология 802.11ac, която осигурява до 3 пъти по-високи скорости, в сравнение с предходният N стандарт.
Да очакваме ли на нашия пазар Archer C8?
“http://www.tp-link.com/lk/products/details/?model=Archer+C8”