Сайтът на Сименс оглави глобална класация на Файненшъл таймс

Корпоративният уеб сайт на Сименс (siemens.com) e най-добър в глобален план, според индекса Боуен Крагс на Файнаншъл таймс. Специалистите отличават за втора поредна година Сименс освен за силното присъствие в уеб пространството, но и за вниманието към детайлите.
Миналата година Сименс добави мултимедийни елементи в корпоративния си сайт и промени визията му като част от имиджовата си кампания "Отговорите на Сименс" с централно послание към международната общественост. Кампанията се отнася за трите сектора на дейност на корпорацията – индустрия, енергетика и здравеопазване. Тя цели да представи компетентността на Сименс да предлага ефективни решения на глобалните предизвикателства в тези сектори.
При създаване на корпоративния си сайт, компанията разглежда всеки проблем по отделно и намира решение за него, което я отличава от останалите, коментират създателите на индекса.
Боуен Крагс (FT Bowen Craggs) класира корпоративните сайтове на 75 от най-големите интернационални компании от списъка Топ 500 на изданието. Едноименната британската уеб консултантска компания е създала индекса, сравнявайки начина, по който най-големите фирми по света използват корпоративните си сайтове, за да обслужват интересите на клиентите, медиите, инвеститорите, бъдещите служители и обществото като цяло.

Коментар