Още интернет медии се присъединиха към Нилсън Онлайн

Още двама български издатели на съдържание в интернет ще измерват аудиторията си чрез метриките на Нилсън Онлайн. Това са WebGround и Media Group 24, които притежават множество сайтове.
Услугите на Нилсън Онлайн вече ползват дванадесет интернет компании с общо 90 марки и 120 български сайта, съобщиха от агенцията за маркетингови изследвания Ноема.
До дни започва демографско онлайн изследване, което ще проучва поведението на интернет аудиторията и ще направи сегментация на потребителите за целите на медиа планирането и оптимизацията на интернет продуктите от страна на издателите на съдържание.
Изследването ще се провежда постоянно във времето, всяка седмица, чрез случаен подбор на потребителите на отделните сайтове, като ще поддържа извадка от около 40 хиляди потребители месечно.

Коментар