Мониторите Philips държат първа позиция в Източна Европа с пазарен дял от 14%, сочи проучване на Context. Лицензираният партньор на марката MMD и AOC (двете са подразделения на TPV) достигат близо 22-процентен дял от целия пазар на монитори в региона.
С 15% пазарен дял Philips води и в 27-инчовия сегмент, а заедно двете марки притежават близо 24% от пазара на големи дисплеи, по данни от проучването.
„Нашият продължителен фокус върху иновациите и ориентиран към клиента подход показват положителни резултати по отношение на пазарните ни дялове”, коментира Мартин Лечев, търговски представител на AOC и MMD за България, Македония и Албания.
Компанията отчита положително развитие в нарастващия сегмент на 27-инчовите монитори. Двете марки общо са увеличили пазарния си дял през 2014 г. и държат първото място в сегмента.
„Още на много ранен етап инвестирахме в сегмента на големите екрани и високите резолюции. Сега виждаме, че нашата насочена към бъдещето стратегия се отплаща”, допълни Мартин Лечев.
На пазара в България AOC и Philips имат над 20% дял, което им отрежда водещата позиция, според резултатите от проучването на Context, на които се позовава представителството на двете марки у нас.
Филипс си зимаш и забравяш имаме тлевизор на филипс вече 10 год и повече работи като самолет имам и епилатор работи 6 + не съм чул и слухове отрицателни за Филипс сега се чуда за таблет на тази марка поздрави