Месинджърът Snapchat поскъпва неимоверно

Snapchat се превърна в третия най-скъп технологичен стартъп

Snapchat се превърна в третия най-скъп технологичен стартъп

Компанията Snapchat, разработчик на едноименния месинджър, е на път да привлече инвестиции в размер на 500 млн. долара. В резултат на финансовата инжекция, цената на стартъпа ще достигне 16-19 млрд. долара, предаде Блумбърг.

За подобна сума Facebook придоби по-рано конкурентната услуга WhatsApp. Според анализатори от CB Insights, ако пазарната стойност на Snapchat достигне 19 млрд. долара, компанията ще стане третият най-скъп технологичен стартъп, след производителя на смартфони Xiaomi (45 млрд. долара) и услугата за онлайн поръчки на такси Uber (40 млрд. долара).

Ръководството на Snapchat активно развива услугата, в резултат на което аудиторията й нараста бързо и в момента през нея минават около 700 милиона съобщения дневно. Но на практика, компанията няма почти никакви приходи.

По-рано Snapchat отхвърли предложения за покупка от Facebook, Alibaba и Tencent на стойност от около 3 млрд. долара. През октомври 2014 г. се появиха информации, че Yahoo възнамерява да финансира дейността на Snapchat при оценка на компанията от 10 млрд. долара.

Коментари по темата: „Месинджърът Snapchat поскъпва неимоверно”

добавете коментар...

  1. Anonymous

    Интересно няма голями приходи а поскъпва пак ще е някоя лъжа и измама 🙂

Коментар