Софтуерният разработчик Adobe обяви облачна услуга Document Cloud, която предлага нов начин за работа с важни документи на различни типове устройства. Услугата се базира на новия Acrobat DC и включва безплатна функция за електронен подпис за всички абонати.
Adobe Document Cloud се състои от набор интегрирани услуги, които използват единен онлайн профил и предоставят личен център за документи на потребителя. Услугата поддържа функции като създаване, рецензиране, одобрение, подписване и проследяване на документи от настолен компютър или мобилно устройство.
Интерфейсът на Acrobat DC е адаптиран и за сензорни устройства. Софтуерът използва възможности на Photoshop, за да преобразува хартиените документи в цифров вид, който може да се редактира и подписва.
Услугата за електронни подписи eSign (бивша Adobe EchoSign) ще бъде включена във всеки абонамент за Acrobat DC, който сам по себе си е част и от Document Cloud, и от Creative Cloud.
Мобилни приложения Acrobat Mobile и Fill and Sign, достъпни за iOS, Android и Windows, позволяват създаване, редактиране, коментиране и подписване на документи от смартфони и таблети. Камерата може да се ползва и като скенер с цел лесно преобразуване на хартиени документи в цифров вариант за редактиране и подписване.
Adobe Document Cloud и Acrobat DC ще станат достъпни в близките седмици. Срещу абонамента от $14,99 за Acrobat потребителите ще получат автоматично новия Acrobat DC и Document Cloud в момента на тяхното излизане. Acrobat DC ще се продава и като част от абонаментна услуга, и като самостоятелно приложение.