Времето е най-популярно в мобилния интернет

Потребителите на мобилен интернет се интересуват най-много от прогнозите за времето и от развлеченията, сочат новите данни на компанията за проучвания Nielsen.
Тези две категории оглавяват класацията с по 22% от вниманието на потребителите в Съединените щати. Едва след тях, на трето и четвърто място се нареждат игрите и музиката с по 15%.
Следват електронната поща с 11% и спортът с 10% от интереса на мобилните потребители на интернет. Търсенето е едва на девето място със скромния дял от 2%, а покупките от онлайн аукциони заемат последната, десета позиция с нищожния 1%.
Информацията за бизнес и финанси държи 4% от интереса на потребителите, заемайки седмо място, пред социалните мрежи, които имат 3% дял.
Nielsen отчита, че мобилният интернет увеличава с 13% посещаемостта на водещите интернет сайтове. Към момента около 87 милиона американци ползват мобилни интернет услуги, като 13,7% от тях са подрастващи, твърди проучването.

Коментар