София, 11 май 2015 г. – В продължение на успешно реализирания „Форум – Еволюция на взаимоотношенията с клиенти”, организиран от Некст Консулт на 18 март тази година в София, и огромния интерес към събитието, водещата консултантска компания съвместно с ключовия си партньор – Salesforce.com, стартира серия събития в страната, които ще позволят на много компании, позиционирани в различни градове в България, да чуят и видят най-новото в областта на продажбите и обслужването на клиенти.
Salesforce.com, лидер на глобалния пазар за CRM системи, и Некст Консулт, риселър на американската компания за България, ще представят в два последователни дни в два областни града в страната – Пловдив и Варна, еволюцията на CRM системите в платформи за успех, прилагани от стотици хиляди клиенти по света.
Срещите с медиите и бизнеса ще се проведат съответно в:
- Пловдив на 3 юни 2015г., 9:00 часа, хотел Рамада Пловдив Тримонциум
- Варна на 4 юни 2015г., 9:00 часа, хотел Гранд Хотел Димят
„Постигнете ПОВЕЧЕ, както никога досега” ще представи ефекта на мощните технологични иновации за осъществяване на контакт с нашите потенциални и настоящи клиенти. Решенията на Salesforce.com създават „живи” общества чрез социалните и мобилни технологии, които успешно подпомагат обслужването на клиентите, продажбите и ефективното управление на бизнеса.
Платформа на успеха от Некст Консулт и Salesforce помага на компаниите да получат необходимите отговори незабавно, превръщайки данните в информация, а бързите и предиктивни анализи в изключително предимство спрямо конкурентите.
Повече от 250 000 компании по целия свят, включително и множество български, успяват да подобрят своите резултати с помощта на платформата за клиентски успех.
Осланяйки се на богатия си опит и знания и достъп до ресурсите на най-иновативната компания в световен мащаб, водещите експерти от Некст Консулт и Salesforce.com ще имат възможността да споделят с гостите на събитието най-успешните бизнес стратегии и практики, които биха им помогнали за реализирането на повече успешни сделки, повишаване на удовлетвореността и нивото на задържане на клиентите и взимането на адекватни и печеливши стратегически решения.
Събитието е отворено за представители на бизнеса и медиите, но поради ограничения брой места в залите, се изисква предварителна регистрация.
За регистрация: http://event.next-consult.com