TechNews.bg
Водещи новиниНовини

Брандът Apple е над два пъти по-скъп от Microsoft

Apple е най-скъпият бранд в годишната класация на Forbes, с голяма преднина пред останалите марки
Apple е най-скъпият бранд в годишната класация на Forbes, с голяма преднина пред останалите марки

За пета поредна година Apple оглавява класацията на Forbes за най-скъпите брандове в 15 страни, вкл. САЩ.  Марката Apple е поскъпнала със 17% за една година и вече се оценява на 145,3 млрд. долара, като има огромна преднина спрямо останалите брандове.

[related-posts]


На второ място е брандът Microsoft, оценен от анализаторите на 69,3 млрд. долара, или с 10% повече на годишна база. Google е класиран на трета позиция с оценка от 65,6 млрд. долара.

В първата петица попадат още Coca-Cola (56 млрд. долара) и още един ИТ гигант – IBM (49,8 млрд. долара). Така четири от петте топ марки принадлежат на ИТ компании.

За участие в класацията на Forbes е задължително брандът да е представен и на американския пазар, което изключва някои големи чуждестранни компании като Vodafone.


още от категорията

Google планира изграждане на космически центрове за данни

TechNews.bg

Intel поскъпна от слухове, че ще произвежда процесори за Apple

TechNews.bg

За първи път от 15 години Apple може да оглави пазара на смартфони

TechNews.bg

Microsoft си разработи собствен процесор за облака Azure

TechNews.bg

Предлагаме на Google да изгради център за данни в България

TechNews.bg

Наближава ли краят на ерата на Тим Кук в Apple?

TechNews.bg

Коментари