Кабелният оператор Близу (blizoo) добави към услугите си 4G LTE мобилен интернет през мрежата на оператора Макс.
Новото предложение blizoo Data поддържа скорост до 75 Mbps при сваляне на данни и до 25 Mbps при качване. LTE стандартът дава възможност за мобилен достъп до висококачествено HD съдържание.
Близу предлага три самостоятелни тарифни плана, като разликата между тях е в обема на мобилния трафик. План „Мини” идва с 8000 MB трафик за 15,99 лв. на месец, при „Смарт” плана за 19,99 лв./м потребителите получават двойно повече трафик – 16 000 MB, a план „Екстра” дава 24 000 MB мобилен трафик срещу 25,99 лв./м.
blizoo Data може да се ползва чрез няколко устройства за достъп, към които се свързват крайни клиентски устройства (лаптопи, смартфони и таблети) – мобилен рутер, USB стик, стационарен рутер и Car-Fi рутер за автомобил.
4G LTE услугата е налична и директно чрез мини, микро или нано SIM карта за данни, която се поставя в „умни” устройства (смартофони и таблети), съвместими с 4G LTE.
Близу предлага 4G LTE услугата си в партньорство с телекомуникационния оператор Макс. 4G LTE мрежата, която използва blizoo Data, е налична както в големите градски райони, така и в популярни туристически дестинации.
Операторът предоставя 48-часов, а при молба и по-дълъг тестов безплатен период без необходимост от подписване на договор, за да провери всеки потребител как, къде и колко бързо работи устройството му. Реагирането при дефект на устройството обаче коства време, но пък винаги ти го сменят с ново (точно за бисквитката става дума). Поддръжката на устройствата в градовете без офис на Макс обаче си е проблем.
Макс телеком е най скапаната фирмичка, супер некоректни са и ползват някакви измамни похвати за печалба. Купих си от скапаните им бисквитки и държах да си платя цялата цена на устройството с идеята да не се обвързвам с договор а да си плащам само ако реша да я ползвам и разбира се не съм я ползвал след първия месец, защото нямат покритие, бях си платил за този месец. Сега след 2 месеца ми звъни няква и ми обясни че съм имал 2 неплатени фактури и да съм ги платил че щели да станат 3. Това било така защото договора се оказва че бил безсрочен и ако специално не го прекратя се плащало всеки месец. Със сигурност ще си платя фактурата и ще я приложа към писмото ми до КЗП!