Три нови медийни групи ще ползват услугата Нилсън Онлайн

Три нови медийни групи се присъединиха през месец май към услугата за измерване на интернет аудиторията Нилсън Онлайн. Това са Color.bg, AB и Golden Pages, съобщиха от Ноема.
Измерването чрез метриките на Нилсън Онлайн ще включва информация за сайтовете Slava.bg (собственост на медийната група AB), Goldenpages.bg (собственост на Golden Pages) и Bpost.bg, News-bg.com, Novinitednes.com и Template.bg (собственост на Color.bg).
С това броят на компаниите, които измерват аудиторията на сайтовете си с единна валута, става шестнадесет. В края на февруари осем медийни интернет компании – Атол Медиа, Дарик Уеб, Икономедиа, Инвестор.БГ, Мейл.БГ, Нет Инфо.БГ, Санома Блясък България и Уеб Медия Груп – сключиха първото за България споразумение с Нилсън Къмпани.
В допълнение, от 1-ви юни към метриката се присъединяват още тринадесет нови марки на медийните групи, измервани от Нилсън Онлайн от февруари насам: новият проект на Investor.BG с име Nasamnatam.com, петте марки Focus.bg, Fokus.bg, Rezonmedia.eu, Spektar.bg и Stroitelen.biz на Rezon Media, трите марки Ruse24.bg, Varna24.bg и Burgas24.bg на Media Group 24, два нови проекта на Нет Инфо.БГ – Sinoptik.bgи Pariteni.bg, както и двете марки, наскоро придобити от Дарик Уеб – Lex.bg и Tax.bg.
Тринадесетте марки ще бъдат класифицирани в общо около 40 сайта в различни категории по съдържание.

Коментар