Apple планира мощна кампания за продажби в образованието

Американският гигант Apple ще предприеме мащабна кампания за продажби в сферата на образованието, твърди публикация в Apple Insider. Компанията ще предложи на учащите компютри Mac заедно с безплатен плеър iPod.
Според вицепрезидента на Apple Рон Джонсън, промо акцията ще бъде най-голямата в историята на компанията. В списъка с продукти са включени MacBook, MacBook Pro, iMac и Mac Pro.
Очаква се по-късно тази година Apple да предложи и безплатен iPod touch (сензорен модел) към всеки Mac за образованието. Към списъка с компютри пък ще бъде добавен и мини лаптопът MacBook Air.
Анализаторите отбелязват, че цената на промо продуктите в кампаниите на Apple за образованието расте с всяка година. Така например, през 2005 и 2006 година компанията раздаваше iPod mini и iPod nano 2 GB, струващи по $179, а през  2007-ма – iPod nano 4 GB, чиято цена е $199.

Коментар