
Главният изпълнителен директор на Opel Group д-р Карл-Томас Нойман стана първият шеф на европейски автомобилен производител, който използва Twitter, за да споделя информация за компанията.
Нойман комуникира с последователите чрез #askKTN и поддържа рубриката Twitterviews в дигиталното издание Spiegel Online с новости за офанзивата на марката Opel в областта на новите продукти и двигатели.
Освен това той общува с журито на конкурса „Auto Best” и предоставя информация зад кулисите на най-големите автомобилни изложения. Д-р Нойман вече успя да си създаде репутация на добре запознат с цифровите методи за комуникация изпълнителен директор, използвайки новаторски форми и подходи за общуване, подчертаха от компанията.
В своя първи туит Нойман обеща да държи своите последователи информирани за делата на Opel. След почти две години, неговият акаунт надхвърли границата от 10 000 последователи.
[related-posts]
„Включването на нови медийни форми в корпоративната комуникация е абсолютно смислено и необходимо”, споделя Йохан Вилемс, вицепрезидент по комуникации в Opel.
Международните изследвания доказват, че това има положително влияние върху корпоративния имидж и също така спомага за по-пълната идентификация на служителите с компанията, коментира Tомас де Бур, изпълнителен директор на Twitter Германия.
В допълнение, главният изпълнителен директор на Opel разшири своя ангажимент в сферата на социалните медии с видеокаст в YouTube. Освен това д-р Нойман прави актуални коментари и във връзка с актуални събития като стачката на германските служители в детските забавачници и участва лично в онлайн кампании като легендарната #Icebucketchallenge.