Главният изпълнителен директор на Opel Group д-р Карл-Томас Нойман стана първият шеф на европейски автомобилен производител, който използва Twitter, за да споделя информация за компанията.
Нойман комуникира с последователите чрез #askKTN и поддържа рубриката Twitterviews в дигиталното издание Spiegel Online с новости за офанзивата на марката Opel в областта на новите продукти и двигатели.
Освен това той общува с журито на конкурса „Auto Best” и предоставя информация зад кулисите на най-големите автомобилни изложения. Д-р Нойман вече успя да си създаде репутация на добре запознат с цифровите методи за комуникация изпълнителен директор, използвайки новаторски форми и подходи за общуване, подчертаха от компанията.
В своя първи туит Нойман обеща да държи своите последователи информирани за делата на Opel. След почти две години, неговият акаунт надхвърли границата от 10 000 последователи.
„Включването на нови медийни форми в корпоративната комуникация е абсолютно смислено и необходимо”, споделя Йохан Вилемс, вицепрезидент по комуникации в Opel.
Международните изследвания доказват, че това има положително влияние върху корпоративния имидж и също така спомага за по-пълната идентификация на служителите с компанията, коментира Tомас де Бур, изпълнителен директор на Twitter Германия.
В допълнение, главният изпълнителен директор на Opel разшири своя ангажимент в сферата на социалните медии с видеокаст в YouTube. Освен това д-р Нойман прави актуални коментари и във връзка с актуални събития като стачката на германските служители в детските забавачници и участва лично в онлайн кампании като легендарната #Icebucketchallenge.