Интересни тенденции се наблюдават на пазара за таблети в Западна Европа – както по отношение на лидерите, така и на основните потребители, сочи анализ на IDC за второто тримесечие. Пазарът все повече се измества към корпоративните потребители.
Продажбите на таблети в периода април-юни са нараснали само с 1,2% и достигат 7,5 млн. броя. Спадът в темпа на растеж се компенсира с ръст в продажбите на хибриди „две в едно” – устройства, които могат да се ползват и като таблети, и като ноутбуци. Ръстът при хибридите е с над 70%, сочат данните на IDC.
В битката за лидерство Samsung взима предимство спрямо своя основен конкурент Apple на пазара в Западна Европа. През второто тримесечие корейският производител изпреварва по брой продажби компанията от Купертино.
Успехът на Samsung се обяснява със схемата „две на цената едно” – т.е., в някои случаи корейската компания дава безплатно таблет, като подарък за потребители, които си купуват смартфон с нейната марка.
Samsung е продала 2,015 млн. таблета в периода април-юни, което й отрежда 26,8% пазарен дял в Западна Европа. В същото време продажбите на Apple в региона възлизат на 1,867 млн. броя, а делът на американската компания се определя на 24,8%.
Мухахаха htc, sony и xaomi да са по-добри от самсунг мухахахоахоахохохо 🙂
и двете марки са боклуци и монополисти за мен, HTC, Xiaomi, Sony Xperia са читавите устройства марки и устройства….
Къде си заврял главата Anonymous?
Статията е за Западна Европа, а не за целия свят.
Не правиш елементарни сметки с числата.
За това 80% от печалбите на всички продадени смарт устройства са за Епъл. Останалите 20% си ги разпределят всички останали. Особено такива 2 за лев.