Он-лайн рекламата излиза пред тази в списанията
Начело са вестниците и телевизията, сочи проучване на английския пазар
12/08/2006
Пазарът на он-лайн реклама е достигнал 2,48 милиарда долара в Англия през миналата година, сочи проучване на Ofcom. Така интернет се утвърждава като четвърта медия след вестниците, телевизията и директната поща, като изпреварва външната реклама и тази в списанията.
Пазарът на он-лайн реклама е достигнал 2,48 милиарда долара в Англия през миналата година, сочи проучване на Ofcom. Така интернет се утвърждава като четвърта медия след вестниците, телевизията и директната поща, като изпреварва външната реклама и тази в списанията.
Предимствата на Интернет, според анализаторите, са нейната таргетирана природа, както и възможността на рекламодателите ясно да проследяват резултатите от кампаниите чрез механизми като “цена на 1000” и “цена на клик”.
Причина за ръста на он-лайн рекламата е и увеличеното използване на високоскоростен интернет за сметка на традиционните медии, особено от младите хора. За периода от 2001 до 2005 година използването на Интернет се е увеличило с 19 минути седмично на човек.
В същото време, големият губещ, радиото, е отбелязало спад от 24 минути. Телевизията също може да се похвали с ръст на времето за гледане от 11 минути седмично на човек.
Пазарът на Интернет реклама в Англия сега е една трета от телевизионния и три пъти по-голям от този на радиото, твърди проучването. Анализаторите определят като немислим допреди две години възходът на Интернет в качеството й на среда за реклама.