Stella Artois, част от портфолиото на световния бирен гигант ИнБев, постигна нови върхове в съвършенството. Глобалният сайт на бранда – www.stellaartois.com получи осем световни златни отличия, сред които и за „Най-добър потребителски ориентиран сайт”, по време на последното издание на Нюйоркския фестивал за иновации в рекламата, част от престижната организация International Award Group (IAG). Фестивалът отличава най-добри постижения в рекламата, използваща нетрадиционни инструменти и нови медии.
“За нас е изключително признание организация от такъв калибър да отличи уникалния сайт на Stella Artois, с който толкова много се гордеем, признава Нийл Генън, глобален бранд мениджър на Stella Artois. «Това е поредното завоевание на марката по пътя на успеха и популярността, на които се радваме от страна на нашата онлайн общност. Изказваме благодарности на цялата индустрия за това, че отличи визията и иновацията на Stella Artois, защото вярваме, че свършеното от нас е една от първите крачки към бъдещето на този тип увлекателни сайтове, изцяло поглъщащи вниманието на техните посетители”.
С особен възторг на тазгодишното издание на Наградите на Нюйоркския Фестивал бяха посрещнати трите основни елемента на www.stellaartois.com. Специално създаденият за сайта кратък филм на име La Bouteille (“Бутилката”) е революционно решение за навигация и определено нещо, което не може да се види в традиционните рекламни блокове. Le Courage (“Куражът”) отправя предизвикателства към посетителите на сайта в онлайн среда да се информират и забавляват с това как е била произвеждана Stella Artois в далечното минало, а Le Passage (“Пътят”) е интерактивен исторически разказ за пивоварната в Льовен, Белгия, създаден по спомените на нейния основател.
Пълният списък от световни златни отличия, присъдени на www.stellaartois.com, включва следните награди:
· La Bouteille (“Бутилката”) – Категория „Най-добър потребителски ориентиран уебсайт” – златен медал
· Le Courage (“Куражът”) – Категория „Алкохолни напитки” – златен медал
· Le Courage (“Куражът”) – Категория „Най-добър потребителски ориентиран уебсайт” -златен медал
· Le Courage (“Куражът”) – Категория “Най-добра интегрирана кампания” – златен медал
· Le Passage (“Пътят”)– Категория “Алкохолни напитки” – златен медал
· Le Passage (“Пътят”) – Категория “Корпоративна информация” – златен медал
· Le Passage (“Пътят”) – Категория “Най-добър дизайн” – златен медал
· Le Passage (“Пътят”) – Категория “Най-добра интегрирана кампания” – златен медал
Многонационален екип, подбран от представителствата на Lowe Worldwide в Стокхолм, Лондон и Южна Африка, създава и разработва уебсайта през септември 2007 г. От пускането си сайтът се радва на десетократно нарастване на броя на посетителите си в сравнение с предишната си версия, като всяко посещение продължава средно до 6 мин., далеч по-дълго от стандартните за индустрията 5 сек.