Nokia създава социална мрежа

Най-големият производител на мобилни телефони в света, финландската компания Nokia, навлиза в социалните мрежи. Гигантът закупи мрежата Plazes за все още необявена официално сума.
Сделката ще позволи на Nokia да обедини потребителите на устройства с нейната марка – цел, която компанията дефинира по-рано в стратегията си за развитие, предава Ройтерс.
Plazes е немска компания, с офис в Берлин и 13 души персонал.
Социалната мрежа Plazes позволява на потребителите да установяват местоположението си на базата на данни за мрежовия адрес на включените устройства. Информацията може да се споделя с други членове на социалната мрежа.
Опирайки се на тази технология, Nokia ще пусне десетина телефона, които поддържат функцията за определяне на местоположението на базата на сигнали от базовите станции.

Коментар