Samsung и LG си поделят пазара на 4К панели

Достъпните ценово 4К телевизори започват да насищат пазара

Достъпни като цена телевизори с 4К резолюция започват да насищат пазара

Продажбите на панели с резолюция 4К възлизат на 11,5 милиона броя през третото тримесечие на годината, сочи проучване на анализаторската компания IHS.  Две компании доминират пазара – Samsung и LG.

Най-много 4К панели е продала Samsung – 3,68 млн. броя, бележейки ръст от над 190%. Близо до този резултат е LG, която е продала 3,6 млн. броя. Челната тройка допълва Innolux с продажби в размер на 1,74 млн. UHD панела.

Общият обем на пазара на 4К панели бележи ръст от 79,8% на годишна база. Според анализаторите, внушителният ръст се дължи на появата на пазара на достъпи телевизори с ултра-висока 4К резолюция.

Коментари по темата: „Samsung и LG си поделят пазара на 4К панели”

добавете коментар...

  1. Йордан

    Резолюция, която на практика 0.1% от потребителите могат да използват пълноценно.

    1. Броят на телевизиите, които се излъчват с резолюция 4К е нищожно малък
    2. Трудно се намират филми с толкова голяма резолюция

    Така че поне следващите 3-4 години купуването на 4К телевизор е напълно излишно.

Коментар