Huawei, третият по големина производител на смартфони в света, иска да навлезе по-сериозно на американския пазар. Само 1,4% от приходите на компанията в момента идват от САЩ.
Китайският производител започна бизнес със смартфони в САЩ преди една година и половина. Чрез фирмения си интернет магазин компанията предлага моделите Nexus 6P, P8 lite, Ascend Mate 2 и SnapTo, а скоро ще добави към тях още две устройства – Mate 8 и Honor 5X.
Присъствието в списъка на последния модел означава, че Huawei няма да прави отделно позициониране на бранда Honor в САЩ, пише Уол Стрийт Джърнъл. В допълнение, компанията ще предложи на американския пазар и други устройства – например, умни часовници и по-точно женския модел Huawei Watch.
Твърди се, че Huawei ще похарчи големи суми за реклама по телевизията и билбордове в САЩ. По същия начин постъпи друга китайска компания – ZTE, която вложи 380 млн. долара в реклама и в момента заема четвърто място на американския пазар.