Нов пакет от решения на Ericsson ще помогне на медийните компании да събират и анализират големи обеми от данни, получени от потребители, видео платформи и мрежи.
Integrated Video Insights (Интегрирана видео статистика) се базира на портфолиото от решения и услуги на Ericsson за телевизия и медии, големи бази данни и анализи, както и за консултиране и системна интеграция.
Използвайки това решение, мултимедийните компании могат да подобрят своята стратегия за комерсиализация на съдържанието, да идентифицират необходимите инвестиции за увеличаване на средния приход от потребител и да гарантират, че тяхното съдържание се употребява при оптимални условия.
„Тъй като медийното потребление се променя и на пазара навлизат нови играчи, за медийните компании става все по-важно да имат пълен, 360-градусов поглед върху своя бизнес. Те трябва да разберат и да подобрят всичко: от качеството на своите услуги, до предпочитаното от клиента съдържание и качеството на изживяването”, коментира Жан-Филип Пойролт, ръководител на отдела по консултантска дейност и системна интеграция в Ericsson.
С помощта на Integrated Video Insights медийните компании могат да предвидят бъдещите оперативни нужди, да реагират на възникнали казуси в реално време, да прилагат проактивни методи за обслужване на клиенти и в крайна сметка да взимат по-добри бизнес решения.
Integrated Video Insights може да бъде внедрено като самостоятелно решение или като допълнителен модул към пакета Ericsson Expert Analytics, уточниха от шведката компания.
Видео съдържание в най-различни формати се конкурира за вниманието на зрителите – от традиционната линейна телевизия до платформите за професионално и потребителски-генерирано съдържание. Медийните компании, каквито са собствениците на съдържание, радио- и телевизионните оператори и доставчиците на ТВ услуги, се нуждаят от решение за анализи, което дава точна бизнес информация.
За да не губят своята актуалност, медийните компании трябва не само да гарантират, че техните канали предоставят оптимално качество, но също така да разберат какво искат техните потребители, какво ценят най-много и кое е това, от което те не се нуждаят или не оценяват, подчертаха от Ericsson.