TechNews.bg
БизнесВодещи новиниНовини

ИТ компании окупираха бранд класация на Forbes

Apple запази първото място в ежегодната класация на най-скъпите брандове, изготвяна от американското издание Forbes. Като цяло, ИТ компаниите доминират в рейтинга.

Авторите на класацията оценяват бранда на Apple на $154,1 млрд. Гигантът от Купертино е начело в престижния рейтинг от 2010 г. насам, т.е. за шеста поредна година.

Челната петица в класацията за най-скъпи брандове, изготвена от Forbes
Челната петица на най-скъпите брандове в рейтинга за тази година, изготвен от Forbes

„Брандът се оценява така, както го възприемат потребителите. Готовността на клиентите да платят по-висока цена или вероятността да купят именно неговия продукт – това е, което го прави ценен”, коментират специалистите.


Второ място заема брандът на Google с оценка от $82,5 млрд. Поскъпване от близо $17 млрд. придвижва интернет компанията с едно място нагоре, за сметка на Microsoft, която също е повишила стойността на бранда си от $69,3 млрд. до $75,2 млрд.


[related-posts]

За Coca-Cola остава четвърто място с $58,5 млрд., а на пето се намества Facebook. Компанията на Марк Зукърбърг заема позиция в Топ 5 с оценка от $52,6 млрд. за бранда си. Така четири от петте най-скъпи брандове се оказват на компании от ИТ сектора.

още от категорията

Intel поскъпна от слухове, че ще произвежда процесори за Apple

TechNews.bg

За първи път от 15 години Apple може да оглави пазара на смартфони

TechNews.bg

Наближава ли краят на ерата на Тим Кук в Apple?

TechNews.bg

Тим Кук може да напусне Apple още следващата година

TechNews.bg

В търсене на абсолютния финес: iPhone Air

Мария Малцева

Apple разширява сателитните възможности на iPhone

TechNews.bg

1 коментар

2% 12/05/2016 at 17:50

Forbes оцени най високо 2001година – Worldcom.

Отговор

Коментари