Progress обяви нова облачна платформа

„Платформата Progress DigitalFactory не е готово решение, не е продукт, а ключов елемент от стратегията ни”, посочи Светозар Георгиев (вляво)

„Платформата Progress DigitalFactory не е готово решение, не е продукт, а ключов елемент от стратегията ни”, посочи Светозар Георгиев (вляво)

Заедно с новото име, бранд и лого, Progress представи днес в София новата си платформа Progress DigitalFactory. Тя помага на компаниите да се възползват от пълния потенциал на дигиталния бизнес, заяви Светозар Георгиев, съосновател на Telerik и старши вицепрезидент „Платформи за разработка на приложения” в Progress.

Progress DigitalFactory адресира основните предизвикателства пред бизнеса, свързани с дигиталната трансфомация. „Платформата не е готово решение, не е продукт, а ключов елемент от стратегията ни”, посочи Георгиев.

Това е базирана в облака платформа, която позволява на бизнеса да създава уникални клиентски преживявания за всеки канал. Сайтовете и приложенията на компаниите могат да се управляват централизирано през нея, с което се намалява сложността на инфраструктурното управление.

Платформата позволява също повторно използване на съдържанието и лесното му създаване. Мобилността е сред основните стълбове на новата платформа, подчерта Светозар Георгиев.

Progress DigitalFactory ще включва три решения – DigitalFactory for Sites, DigitalFactory for Engagement и DigitalFactory for Mobile, които ще бъдат пуснати на пазара през следващите няколко месеца. „През юни започват пилотни проекти с избрани потребители, а през септември платформата ще бъде общодостъпна”, допълни Светозар Георгиев.

Деница Дженева

Деница Дженева

Коментар