Telerik вече е Progress, 900 души ще работят у нас

„Очакваме през 2020 г. екипът ни в София да надвишава 900 души”, заяви Джери Рули, главен оперативен директор на Progress.

„Очакваме през 2020 г. екипът ни в София да надвишава 900 души”, заяви Джери Рули, главен оперативен директор на Progress.

Telerik вече официално се нарича Progress – в България и в глобален мащаб, стана ясно по време на днешната среща в София на ръководството на компанията с медии.

Telerik се присъедини към американската компания Progress през декември 2014 г. Оттогава броят на служителите се е увеличил с над 10%. „Очакваме темпът на растеж да се запази и през 2020 г. екипът ни в София да надвишава 900 души”, заяви Джери Рули, главен оперативен директор на Progress.

Той допълни, че към момента българският офис е най-голям в структурата на глобалната компания. „Progress ще продължи да разширява инженерния си талант заедно с останалите бизнес функции в България, сред които е и звеното по дигитален маркетинг, в синхрон с цялостната стратегия за дигитална трансформация”, каза още Рули.

През есента на 2016 г. Progress започва строеж на нова 9-етажна сграда в София. Тя ще бъде разположена в близост до 3-те настоящи сгради на компанията и ще предлага отворени офисни пространства, конферентни зали и център за данни.

Сред удобствата за служителите Рули спомена паркинг за велосипеди, зала за игри, кафене и стена за катeрене. Сградата ще бъде изградена с енергийно-ефективни технологии и ще кандидатства за покриване на изискванията на LEED сертификата за екостроителство.

Глобалната компания ще продължи да развива Академията на Телерик, увери Джери Рули. Той припомни, че до момента в софтуерно инженерство и дигитални технологии са се обучавали над 9000 души, като 97% от завършилите курсисти са се реализирали в ИТ сектора.

Академията ще запази „Телерик” в името си и ще се казва Telerik Academy by Progress. „Заради успеха на инициативата решихме да увеличим инвестицията в нея”, посочи главният оперативен директор. „Планираме да удвоим преподавателския капацитет и да добавим още една нова зала за обучение и нов уебсайт с локализирани обучителни материали”, допълни той.

„Telerik е много разпознаваемо име сред разработчиците. Затова планираме да оставим продукт „Telerik by Progress”, специално за разработчиците”, каза Мелиса Пълс, главен маркетинг директор.

Деница Дженева

Деница Дженева

Коментар