Gartner отличи Progress като визионер

За трети път платформата на Progress за разработка на мобилни приложения попада в Магическия квадрант на Gartner

За трети път платформата на Progress за разработка на мобилни приложения попада в Магическия квадрант на Gartner

Софтуерната компания Progress, под чийто бранд Телерик вече оперира у нас, бе отличена като визионер в Магическия квадрант на Gartner за платформи за разработка на мобилни приложения.

Progress е сред 17-те разработчици, включени в доклада през 2016 г. на база на целостта на визията и готовността на компанията да я реализира. Това е третото включване на платформата за разработка на мобилни приложения на Progress в проучването.

Според доклада, „мобилните приложения са на гребена на дигиталната революция, а платформите за разработка на мобилни приложения са основният двигател, който ускорява дигиталната трансформация на бизнеса”. Анализаторите на Gartner посочват още, че „до 2020 г. над 75% от компаниите ще са внедрили поне една платформа за разработка на мобилни приложения, за да ускорят стратегията си за дигитална трансформация. През 2015 г. процентът на тези компании беше 33.

През май Progress обяви визията и стратегията си за дигитална трансформация и пусна Progress DigitalFactory – базирано в облака решение, което адресира нуждите на компаниите в тази област. Технологиите за мобилна разработка Telerik Platform by Progress и Progress DigitalFactory са част от дигиталното предложение на Progress, което трансформира компаниите и начина, по който клиентите общуват с тях.

„Предвид скоростта, с която нашият пазар се променя, и значението на дигиталния бизнес, да имаш поглед и подход, гледащ пет или 10 години напред в бъдещето, е критично важно за успеха на всеки бизнес. Включването ни в Магическия квадрант на Gartner допълнително потвърждава, че вървим в правилната посока”, коментира Майкъл Бенедикт, главен директор „Продукти” в Progress.

Годишният доклад на Gartner включва анализ на развитието и зрелостта на пазара на платформи за разработка на мобилни приложения и на компаниите, опериращи на него. Сред критериите за включване са цялост на визията и готовност за изпълнение на практика – разбиране на пазара, стратегия за маркетинг и продажби, продуктова стратегия, бизнес модел, иновативност и др.

Коментар